هندزفری هیسکا HK732

350,000 تومان

  • هیسکا HK732
  • میکروفن و امکان مکالمه
  • 120 سانتی متر

ارسال رایگان برای کلیه نقاط ایران . فاکتور بالای 300 هزار تومان

ارسال اکسپرس
از طریق پست و تیپاکس

پشتیبانی ۲۴ ساعته
از طریق واتس اپ

۷ روز ضمانت تعویض
محصولات بدون گارانتی

ارسال سریع
از طریق پیک داخل تبریز

هندزفری سیمی هیسکا HK732

هندزفری HISKA HK732

برخورداری از دو درایو ۱۴ میلی متری با پاسخ فرکانسی ۲۰ هرتز الی ۲۰ کیلوهرتز، امپدانس ۳۲ اهمی و حساسیت ۱۱۲ دسی بلی

اتصال با سیم از طریق رابط جک ۳٫۵ میلی متری صدا به طول ۱۲۰ سانتی متر با روکش TPE

دارای میکروفون داخلی به منظور مکالمه و کلید فیزیکی جهت مدیریت موسیقی و تماس

هندزفری هیسکا به همراه با دو جفت سری سیلیکونی اضافی در دو سایز مختلف

کلید های فیزیکی به منظور مدیریت موسیقی، میزان صدا و مکالمه

سیم این هندزفری از متریال بسیار با کیفیت ساخته شده و دوام استحکام فوق العاده ای ارائه میدهد

کیفیت بیس این هندزفری در مقایسه با کالاهای هم رده از نظر قیمتی بسیار عالی بوده و در این رنج قیمت کالایی بی رقیب به حساب می آید

البته این پایان ماجرا نیست و این هندزفری در زمینه کیفیت مکالمه نیز بسیار عالی عمل کرده و تمامی نیازها و انتظارات شمارا برطرف مینماید

این کالا به همراه 6 ماه گارانتی تعویض شرکتی ارئه میگردد تا با خیالی اسوده از ان استفاده نمایید

فروشگاه رما , نماینده هیسکا – رسمی
جهت مشاهده تنوع کالایی موجود در برند HISKA روی این لینک کلیک کنید

برند

کلید فیزیکی مدیریت موسیقی و تماس

دارد

استانداردها

FCC/ CE

اقلام همراه

دو جفت سری سیلیکونی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری هیسکا HK732”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

هیسکا HISKA

برند هیسکا (Hiska)

Hiska یک برند پرطرفدار در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل است که به خاطر قیمت و کیفیت مناسب و همچنین خدمات گارانتی بی نظیری که ارائه می دهد توانسته است تا نظر بسیاری از مخاطبین و کاربران گوشی های هوشمند را به سمت خود جلب کند. این شرکت با توجه به نیازهای روز افزونی که تلفن های همراه برای داشتن کارایی های بهتر و بیشتر ایجاد می کرده اند به تولید محصولاتی با کیفیت ولی با قیمت مناسب روی آورده است تا بسیاری از ما بتوانیم از انواع لوازم جانبی موبایل استفاده کنیم.

تولیدات این شرکت شامل انواع هندزفری، انواع کابل گوشی ، شارژر موبایل ، پایه مونوپاد و … است که شما می توانید بدون هیچ نگرانی از اصالت کالا به تهیه این محصولات از فروشگاه رما - 099.ir به عنوان نماینده برگزیده هیسکا اقدام نمایید

 همچنین گارانتی هیسکا یکی از بهترین خدمات گارانتی موجود در کشور میباشد که با رویکردی کاملا مشتری مدارانه به مصرف کنندگان خدمت میرسانند و رضایت مشتری را همواره در اولویت کاری خود دارند . تمامی کالاهای هیسکا دارای گارانتی شرکتی هیسکا سرویس - گارانتی هیسکا میباشند .

فروشگاه رما - 099.ir نمایندگی رسمی فروش محصولات هیسکا HISKA

فروشگاه رما - 099 از ابتدای تولد این برند یعنی سال 1394 نمایندگی رسمی برند هیسکا را در اختیار داشته و برترین نماینده هیسکا در شمال غرب ایران میباشد .

همچنین فروشگاه رما به عنوان نماینده هیسکا جهت رفاه مصرف کنندگان , خدمات گارانتی هیسکا را مستقیما ارائه مینماید و میتوانید در صورت نیاز کالای گارانتی خود را علاوه بر دفتر گارانتی مرکزی شرکت , برای ما نیز ارسال نمایید تا از خدمات گارانتی هیسکا بهره مند شوید . شما می توانید تولیدات این شرکت را با 6 ماه ضمانت تعویض هیسکا سرویس بصورت آنلاین از فروشگاه رما - 099.ir تهیه نمایید تا با خاطری آسوده به خرید و استفاده از این محصولات بپردازید .

محصولات پرفروش برند هیسکا

برند هیسکا همواره تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید لوازم جانبی موبایل می گذارد و عمده تولیدات این برند شامل انواع هدفون و هندزفری، کابل شارژ موبایل، شارژر موبایل، پایه مونوپاد، هولدر ماشین، انواع اسپیکر بلوتوثی، اسپیکر چمدانی،  کابل AUX و… می شوند. کابل شارژ های هیسکا همواره جزء پرفروش ترین محصولات هیسکا به شمار می روند. این برند کابل شارژ های متنوعی با سوکت های میکرو USB، تایپ سی و لایتنینگ تولید می کند که در انواع فست شارژ و معمولی وجود دارند.

هدفون ها و هندزفری های هیسکا نیز همواره جزء پرفروش ترین های این برند به شمار می روند. این محصولات کیفیت بسیار بالایی ارائه می دهند و از دیزاین زیبایی بهره می برند که موجب می شود در رنج قیمتی خود ارزش خرید بالایی داشته باشند. اسپیکر های بلوتوثی نیز جزء محصولات خوش ساخت هیسکا به شمار می روند و افراد زیادی از آنها استفاده می کنند. این اسپیکر ها در انواع اسپیکر بلوتوثی رم خور و فلش خور و همچنین اسپیکر چمدانی تولید می شوند. اسپیکر های کوچک هیسکا برای مصارف روزمره انتخاب مناسبی به شمار می روند در حالی که اسپیکر های چمدانی این برند برای دورهمی ها و میهمانی های بزرگ مناسب اند.

نمایندگی رسمی فروش محصولات هیسکا HISKA