اسپیکر چمدانی پارتی باکس هیسکا 1008 + میکروفون و ریموت کنترل

  • پارتی باکس هیسکا 1008
  • میکروفون و کنترل
  • توان خروجی کلی : 35 وات

ارسال رایگان برای کلیه نقاط ایران . فاکتور بالای 300 هزار تومان

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ارسال اکسپرس
از طریق پست و تیپاکس

پشتیبانی ۲۴ ساعته
از طریق واتس اپ

۷ روز ضمانت تعویض
محصولات بدون گارانتی

ارسال سریع
از طریق پیک داخل تبریز

اسپیکر چمدانی بی سیم قابل حمل پارتی باکس هیسکا 1008 همراه میکروفن و کنترل

اسپیکر چمدانی بلوتوثی رم و فلش خور Hiska Party Box 1008 + میکروفون و ریموت کنترل

به کمک اسپیکر می‌توانید به راحتی و با حجم صدای بالا به موسیقی گوش دهید و از کیفیت و عمق بیس بالا لذت ببرید. اسپیکر هیسکا مدل پارتی باکس هیسکا 1008 می‌تواند انتخاب بسیار مناسب برای پخش موسیقی در مجالس کوچک و بزرگ باشد. طراحی این اسپیکر بسیار زیبا و با ابعاد مناسب است و وزن مناسب این محصول اجازه می‌دهد به راحتی آن را جابجا کنید. پارتی باکس هیسکا 1008 توان خروجی بالایی دارد و منبع تغذیه آن برق شهری است.

پارتی باکس هیسکا دارای یک طراحی مکعب مستطیل است و ابعاد آن به صورت 335 در 300 میلی‌متر است. ارتفاع این اسپیکر حدود 70 سانتی‌متر است و وزن آن برابر با 9 کیلوگرم است. وزن و ابعاد مناسب آن به شما این امکان را می‌دهد تا هر زمان نیاز به جابجایی داشته باشید تنهایی بتوانید آن را جابجا کنید.

جلوی این اسپیکر، چراغ‌های ال‌ای‌دی تعبیه شده‌اند که الگوهای نوری زیبایی را به نمایش می‌گذارند و جلوه خاصی به دستگاه می‌بخشد. همچنین قسمت وسط پنل جلویی یک نمایشگر کوچک به چشم می‌خورد که وضعیت اتصال اسپیکر را به نمایش می‌گذارد.

در مرکز پنل بالای اسپیکر هیسکا 1008، دو دکمه گردان ولوم به چشم می‌خورد و دور آن دکمه‌های تنظیم کننده دیگر اسپیکر قرار گرفته‌اند. بالای دکمه‌ها، درگاه‌های ورودی دستگاه قرار گرفته‌اند که دسترسی را آسان می‌کند.

راحت‌ترین راه برای اتصال به اسپیکر چمدانی هیسکا PartyBox 1008، استفاده از بلوتوث است. در این اسپیکر قدرتمند از یک چیپ بلوتوث نسخه ۵ استفاده شده تا تاخیر اتصال کمتر شده و پایداری آن افزایش پیدا کند.

برد اتصال نیز به کمک این چیپ به ۱۰ متر می‌رسد و این برد می‌تواند اتصالی بدون هرگونه نویز و پارازیت را برای شما فراهم کند.

برای اتصال و پخش به کمک پارتی باکس hiska 1008 ، می‌توانید به کمک درگاه یو‌اس‌بی روی اسپیکر، فلش به آن متصل کنید. همچنین به کمک درگاه جک ۳.۵ میلی‌متر می‌توانید گوشی و سایر دستگاه‌ها را به اسپیکر متصل کنید و از صدای آن لذت ببرید.

پارتی باکس هیسکا 1008 دارای قابلیت اتصال اسپیکر است که در مجالس و مراسمات بزرگتر می‌توانید به راحتی تا ۶ اسپیکر پارتی باکس 1008 را به یکدیگر متصل کرده و از حجم صدای بسیار بالاتر و همچنین صدای استریو لذت ببرید.

در جعبه محصول یک میکروفون قرار دارد که با اتصال آن به اسپیکر می‌توانید همراه با آهنگ همخوانی کرده و یا در جلساتی که تعداد افراد بالاست از آن استفاده کنید.

توان خروجی هیسکا 1008 به 35 وات می‌رسد و صدایی بسیار با کیفیت و شفاف تولید می‌کند. عمق بیس این اسپیکر بالا بوده و به کمک دکمه تعبیه شده روی بدنه می‌توانید به راحتی میزان بیس را کنترل کنید.

فروشگاه رما , نماینده هیسکا – رسمی
جهت مشاهده تنوع کالایی موجود در برند HISKA روی این لینک کلیک کنید

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپیکر چمدانی پارتی باکس هیسکا 1008 + میکروفون و ریموت کنترل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

هیسکا HISKA

برند هیسکا (Hiska)

Hiska یک برند پرطرفدار در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل است که به خاطر قیمت و کیفیت مناسب و همچنین خدمات گارانتی بی نظیری که ارائه می دهد توانسته است تا نظر بسیاری از مخاطبین و کاربران گوشی های هوشمند را به سمت خود جلب کند. این شرکت با توجه به نیازهای روز افزونی که تلفن های همراه برای داشتن کارایی های بهتر و بیشتر ایجاد می کرده اند به تولید محصولاتی با کیفیت ولی با قیمت مناسب روی آورده است تا بسیاری از ما بتوانیم از انواع لوازم جانبی موبایل استفاده کنیم.

تولیدات این شرکت شامل انواع هندزفری، انواع کابل گوشی ، شارژر موبایل ، پایه مونوپاد و … است که شما می توانید بدون هیچ نگرانی از اصالت کالا به تهیه این محصولات از فروشگاه رما - 099.ir به عنوان نماینده برگزیده هیسکا اقدام نمایید

 همچنین گارانتی هیسکا یکی از بهترین خدمات گارانتی موجود در کشور میباشد که با رویکردی کاملا مشتری مدارانه به مصرف کنندگان خدمت میرسانند و رضایت مشتری را همواره در اولویت کاری خود دارند . تمامی کالاهای هیسکا دارای گارانتی شرکتی هیسکا سرویس - گارانتی هیسکا میباشند .

فروشگاه رما - 099.ir نمایندگی رسمی فروش محصولات هیسکا HISKA

فروشگاه رما - 099 از ابتدای تولد این برند یعنی سال 1394 نمایندگی رسمی برند هیسکا را در اختیار داشته و برترین نماینده هیسکا در شمال غرب ایران میباشد .

همچنین فروشگاه رما به عنوان نماینده هیسکا جهت رفاه مصرف کنندگان , خدمات گارانتی هیسکا را مستقیما ارائه مینماید و میتوانید در صورت نیاز کالای گارانتی خود را علاوه بر دفتر گارانتی مرکزی شرکت , برای ما نیز ارسال نمایید تا از خدمات گارانتی هیسکا بهره مند شوید . شما می توانید تولیدات این شرکت را با 6 ماه ضمانت تعویض هیسکا سرویس بصورت آنلاین از فروشگاه رما - 099.ir تهیه نمایید تا با خاطری آسوده به خرید و استفاده از این محصولات بپردازید .

محصولات پرفروش برند هیسکا

برند هیسکا همواره تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید لوازم جانبی موبایل می گذارد و عمده تولیدات این برند شامل انواع هدفون و هندزفری، کابل شارژ موبایل، شارژر موبایل، پایه مونوپاد، هولدر ماشین، انواع اسپیکر بلوتوثی، اسپیکر چمدانی،  کابل AUX و… می شوند. کابل شارژ های هیسکا همواره جزء پرفروش ترین محصولات هیسکا به شمار می روند. این برند کابل شارژ های متنوعی با سوکت های میکرو USB، تایپ سی و لایتنینگ تولید می کند که در انواع فست شارژ و معمولی وجود دارند.

هدفون ها و هندزفری های هیسکا نیز همواره جزء پرفروش ترین های این برند به شمار می روند. این محصولات کیفیت بسیار بالایی ارائه می دهند و از دیزاین زیبایی بهره می برند که موجب می شود در رنج قیمتی خود ارزش خرید بالایی داشته باشند. اسپیکر های بلوتوثی نیز جزء محصولات خوش ساخت هیسکا به شمار می روند و افراد زیادی از آنها استفاده می کنند. این اسپیکر ها در انواع اسپیکر بلوتوثی رم خور و فلش خور و همچنین اسپیکر چمدانی تولید می شوند. اسپیکر های کوچک هیسکا برای مصارف روزمره انتخاب مناسبی به شمار می روند در حالی که اسپیکر های چمدانی این برند برای دورهمی ها و میهمانی های بزرگ مناسب اند.

نمایندگی رسمی فروش محصولات هیسکا HISKA