کلگی فست شارژ 20 وات ایفون

1,250,000 تومان

  • 20 وات ایفون
  • جنس بدنه : پلاستیک + ABS و متریال PC
  • دارای پورت Type-C

ارسال رایگان برای کلیه نقاط ایران . فاکتور بالای 300 هزار تومان

ارسال اکسپرس
از طریق پست و تیپاکس

پشتیبانی ۲۴ ساعته
از طریق واتس اپ

۷ روز ضمانت تعویض
محصولات بدون گارانتی

ارسال سریع
از طریق پیک داخل تبریز

کلگی فست شارژ 20 وات ایفون

شارژر اصلی آیفون Apple A2344 20W Type C Adapter

استفاده از شارژرهای اصلی و ارجینالی که توسط خود شرکت تولید شده همیشه جزو بهترین انتخاب ها برای شارژ گوشی می باشد. کمپانی اپل نیز یکی از شرکت هایی است که همیشه به کاربران خود گوشزد می کند تا از شارژرهای اصلی این شرکت استفاده کنند با این حال دیدیم که در بسته بندی سری جدید گوشی های ایفون 12 اثری از آداپتور شارژ نبود. در عوض اپل آداپتور شارژر اصلی آیفون 12 توان 20W را به صورت جداگانه به کاربرانش می‌فروشد. این اولین باریست که اپل یک شارژر با توان بسیار بالای 20 وات برای گوشی‌هایش عرضه می‌کند.

شارژر ایفون محصولی از کمپانی Apple بوده که مخصوصا برای گوشی های آیفون سری 12 به بعد و آیپدهایی که از شارژ سریع پشتیبانی می کنند تولید شده و این به آن معنا نمی باشد که برای بقیه محصولات اپل مورد استفاده نیست. دوشاخه این محصول به گونه ای طراحی شده است که برای پریز های ایران نیز مناسب نمی باشد و شما می توانید به راحتی با استفاده از یک رابط از آن استفاده کنید. Apple 20W به شما این امکان را می دهد تا بتوانید گوشی موبایل خود را با توان 20 وات شارژ کنید.
جنس بدنه این شارژر از پلاستیک + ABS و متریال PC بوده که در مقابل ضربه و حرارت از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. شارژر اورجینال ایفون A2344 فست شارژ بوده و قادر است آیفون های سری 12 را با سرعت بسیار بالا شارژ کند. لازم به ذکر می باشد که پورت این محصول Type-C بوده و کاربر باید از طریق کابل تایپ سی به لایتنینگ گوشی خود را شارژ کند.

 

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلگی فست شارژ 20 وات ایفون”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.