کابل OTG میکرو یو اس بی

30,000 تومان

  • کابل OTG
  • کانکتور : میکرو یو اس بی
  • Plug and Play

 

ارسال رایگان برای کلیه نقاط ایران . فاکتور بالای 300 هزار تومان

ارسال اکسپرس
از طریق پست و تیپاکس

پشتیبانی ۲۴ ساعته
از طریق واتس اپ

۷ روز ضمانت تعویض
محصولات بدون گارانتی

ارسال سریع
از طریق پیک داخل تبریز

کابل OTG میکرو یو اس بی

تبدیل OTG Micro USB to USB

فناوری OTG یک رابط برای اتصال فلش‌مموری، هارددیسک و دیگر لوازم جانبی ذخیره‌سازی به گوشی موبایل، تبلت و وسایلی از این قبیل است که با رابط OTG سازگار باشند. این کابل OTG برای تمام دستگاه‌های دارای درگاه microUSB که قابلیت پشتیبانی از فناوری OTG دارند، مناسب است. هدف اولیه از تولید کابل‌های OTG، اتصال فلش‌مموری به گوشی‌های موبایل بود. با استفاده از این کابل امکان انتقال اطلاعات برای شما فراهم خواهد شد.

شما با استفاده از کانکتور microUSB و درگاه USB در این کابل می‌توانید فلش‌مموری‌های خود را به گوشی‌های موبایل متصل کنند؛ البته گوشی موبایل شما باید قابلیت OTG داشته باشد. در زندگي امروزي انسان اطلاعات و اهميت آن ها به قدري زياد است كه تنها با يك اشتباه كوچك و افشاي نا به جاي اين اطلاعات ممكن است حتي زندگي يك فرد در خطر باشد. تكنولوژي براي جلوگيري از اين افشاي اطلاعات همچنين انتقال و حمل ايمن آن ها روش هاي زيادي را براي بشر امروزي، مانند فلش مموري ها معرفي كرده است.
همه ما با يو اس بي فلش ها آشنايي مناسبي داريم. گجت هايي كه به منظور نگهداري و انتقال اطلاعات طراحي شده اند.

اما در اينجا يك مشكل اساسي وجود دارد. از آنجا كه امروز گوشي ها و تبلت هاي هوشمند تقريبا جاي كامپيوترهاي روميزي و لپ تاپ هاي سنگين وزن را گرفته اند، پس قطعا در حفظ و انتقال اطلاعات نقشي اساسي دارند. مشكل اينجاست كه اين گوشي ها و تبلت ها به طور مستقيم داراي پورت USB نيستند و اين امر مُخِل ارتباط ميان گوشي ها، كامپيوترها و اطلاعات است. اما خب هميشه راهي هست! نمي توان به سادگي از كنار گوشي ها و تبلت ها تنها به خاطر عدم پشتيباني از USB گذشت.

راهي كه فناوري در اختيار كاربران ميگذارد “otg cable” نام دارد.او تي جي مخفف عبارت On The Go است كه به صورت تقريبي و ترجمه كلمه به كلمه ميتوانيم آن را يو اس بي در حركت نام گذاري كنيم كه منظور همان استفاده از فلش ها در هر جايي است؛ اما شايد بهتر باشد كه هيچوقت از اين ترجمه استفاده نكنيم زيرا اصطلاحات و عبارت هاي فناوري تقريبا معادل فارسي ندارند.او تي جي از دو سر تشكيل شده. يك سر ميكرو USB كه به گوشي متصل مي شود و سر ديگر پورت USB معمولي است. بنابراين به كمك تبدیل otg مي توانيم دنيايي از اطلاعات را به راحتي و بدون نياز به كامپيوتر، به صورت مستقيم ميان گوشي ها و تبلت ها جا به جا كنيم.

اما اتصال فلش مموري ها تنها كاربرد اين كابل مبدل نيست. OTG همچنين مي توانيد دستگاه ها و گجت هاي زياد ديگري را هم به گوشي يا تبلت هوشمند متصل كند تا استفاده از آن ها آسانتر شود.يكي از اين گجت ها موس و كيبورد كامپيوترهاي روميزي است. حتما براي شما هم جالب است كه بر روي صفحه گوشي خود نشانگر موس را ببينيد و با آن گوشي را كنترل كنيد و يا مثلا هنگام تايپ از يك كيبورد واقعي به جاي كيبورد مجازي گوشي استفاده كنيد.

از ديگر ويژگي هاي OTG مي توانيم به پشتيباني از دسته بازي ايكس باكس، پلي استين و ساير دسته ها اشاره كنيم. براي مثال هنگام بازي ميتوانيد دسته را به كمك OTG به گوشي يا تبلت وصل كنيد و با آن بازي كتيد. جالب نيست؟!
اتصال رم ريدرها، پرينتر، دوربين هاي DSLR، استفاده از انرژي يك دستگاه ديگر براي شارژ (كه البته توصيه نمي شود) و … همه از ابزارها و گجت هايي هستند كه OTG آن ها را پشتيباني مي كند. اما اين تمام راه نيست و كارير بايد توجه داشته باشلد كه گوشي و يا تبلت او نيز از اين ابزار و گجت ها پشتيباني كند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کابل OTG میکرو یو اس بی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.