کابل فست شارژ میکرو ایکس او NB112

105,000 تومان

  • میکرو ایکس او NB112
  • طول کابل: 1 متر
  • جریان 3 آمپر
  • دارای LED

ارسال رایگان برای کلیه نقاط ایران . فاکتور بالای 300 هزار تومان

ارسال اکسپرس
از طریق پست و تیپاکس

پشتیبانی ۲۴ ساعته
از طریق واتس اپ

۷ روز ضمانت تعویض
محصولات بدون گارانتی

ارسال سریع
از طریق پیک داخل تبریز

کابل فست شارژ میکرو ایکس او NB112

کابل فست شارژ میکرو XO NB112

کابل های مختلفی وجود دارند که برای انتقال اطلاعات و شارژ کردن دستگاه های مختلف استفاده می شوند، برای این کابل ها نیز از طراحی های مختلفی استفاده می شود. کابل میکرو ایکس او XO NB112 دارای 1 متر طول بوده و شدت جریان خروجی آن برابر با 3 آمپر است. این کابل دارای طراحی متفاوتی نسبت به کابل های دیگر برند ایکس او است که کاربری آن را جذاب تر نیز کرده است.
کانکتور کابل شارژ میکرو ایکس او NB112 با تمام گوشی‌هایی که از پورت میکرو پشتیبانی می‌کنند سازگاری دارد. بالاترین شدت جریان خروجی از این کابل برابر است با 3 آمپر، در نتیجه می‌تواند با سرعت بالایی گوشی را شارژ نماید.

این کابل علاوه بر شارژ، انتقال داده را نیز با سرعت مناسبی انجام می‌دهد. تنها موردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که گوشی شما باید از این سرعت و شدت جریان پشتیبانی کند تا بتوانید از سرعت بالای آن لذت ببرید.
کابل ها در قسمت کانکتور دارای پوششی هستند که باعث جلوگیری از فشار آمدن به کابل هنگام خم کردن آن می شوند. این موضوع باعث بیشتر شدن طول عمر کابل می شود و همراهی بهتر برای شما خواهد داشت.

اکثر کابل ها از این قسمت قطع می شوند و دچار مشکل خواهند شد، اما XO برای کابل میکرو XO NB112 از این محافظ استفاده کرده و مقاومت آن را بالا برده است.
کابل ایکس او روی کابل نیز دارای پوشش TPE است که سبب انعطاف پذیری بیشتر کابل شده است و شما می توانید با راحتی بیشتری با آن کار کنید.

تفاوت ویژه این کابل با سایر محصولات مشابه خود در LED طراحی شده روی کانکتور آن است که جلوه خوبی را به کابل داده است. بنابراین هنگام شب و تاریکی به آسانی می توانید کابل و گوشی خود را پیدا کنید و موقعیت آن را بدانید.

فروشگاه رما , نماینده ایکس او – رسمی

جهت مشاهده تنوع کالایی موجود در برند XO روی این لینک کلیک کنید

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کابل فست شارژ میکرو ایکس او NB112”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

xo