هدست بلوتوث هوکو W23

1,049,000 تومان

  • هوکو W23
  •  ورزشکاران کاربرد عمومی
  • قابلیت مکالمه
  • پخش 8 ساعت

ارسال رایگان برای کلیه نقاط ایران . فاکتور بالای 300 هزار تومان

ارسال اکسپرس
از طریق پست و تیپاکس

پشتیبانی ۲۴ ساعته
از طریق واتس اپ

۷ روز ضمانت تعویض
محصولات بدون گارانتی

ارسال سریع
از طریق پیک داخل تبریز

هدفون بی سیم و رم خور هوکو W23

هدفون بلوتوثی رم خور hoco W23

هدفون بی سیم هوکو W23 توسط شرکت Hoco طراحی و ساخته شده است.

این محصول هم به صورت بی سیم و هم به صورت باسیم به دستگاه پلیر شما متصل میشود. این محصول از بلوثوث نسخه 5.0 بهرمند است که تا برد  10 متر قابل اتصال می باشد.

هدست هوکو دارای باتری 300 میلی آمپر ساعت می باشد که با 2 ساعت شارژ، شما میتوانید تا 8 ساعت (با 80 درصد صدا) از شنیدن موسیقی لذت ببرید. این محصول با فرکانس 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز و دو اسپیکر 40 میلی متری، صدایی با بیس قوی و کیفیت عالی را به کاربران خود ارائه میدهد.

یکی از محصولات باکیفیت و بی‌نظیر برند هوکو است. چند سالی‌ست که برند هوکو به عنوان یکی از پرچمداران و مهم‌ترین تولیدکننده‌های کالاهای دیجیتال نظر کاربران را در ایران به خود جلب کرده و محبوبیت زیادی کسب کرده است.

باتری این هدفون بعد از هر بار شارژ کامل تا 8 ساعت مکالمه یا گوش سپردن به موسیقی دوام می‌آورد که ویژگی منحصر به فردی‌ست. باتری این محصول که ظرفیت 300میلی آمپر ساعت دارد به گونه‌اس است که برای 2 ساعت شارژ می‌شود.همچنین مدت زمان آماده به کار هدفون hoco W30 دویست ساعت می باشد. این محصول دارای دکمه‌ی کنترل کننده است که از طریق آن می‌توانید صدا را کم و زیاد کرده یا تماس را قطع و وصل کنید.

این محصول با بافت شبکه‌ای و حجم و وزن کمی که دارد گوش‌ها و سر شما را هنگام استفاده‌ی طولانی مدت اذیت نخواهد کرد. هدفون هوکو طراحی بسیار زیبا را در کنار حمل ساده قرار داده است ،

بنابراین برای استفاده در هر فضا و مکانی بسیار مناسب است.طراحان این هدفون را به صورت تاشو طراحی کرده‌اند.از این رو کاربر می‌تواند کاپ‌های آن را به سمت داخل تا کند و به راحتی داخل کیف خود قرار دهد. ظاهر آن هم طراحی بسیار ساده‌ و شیکی دارد .

کاپ‌ها هم از جنس بسیار نرم و لطیف میکروفایبر هستند تا هنگام استفاده ی طولانی مدت کاربر احساس خستگی نکند البته وزن کم این محصول و سبک بودنش نیز یکی دیگر از ویژگی های هدفون هوکو است.

مهم‌ترین نکته در خصوص هدفون هوکو داشتن قابلیت HIFI AUDIO میتوان اشاره کرد. صداها کاملا تفکیک شده و متمایز هستند.جزئیات موسیقی کاملا قابل تشخیص است. همچنین باس و صداهای رنج به خوبی پخش می‌شوند. گفتنی است این مدل دارای میکروفون است که با داشتن بلوتوث نسخه 5.0+ به شما امکان مکالمه با صدایی بسیار شفاف میدهد.

شما میتوانید از طریق قابلیت های TF CARD,BLUETOOTH,AUX از هدفون استفاده کنید .یکی دیگر از ویژگی های برتر هدفون هوکو نسبت به هدفون های موجود در بازار قرار گرفتن تراشه مدل JERRY است که کیفیت صدای آن را بالا می برد و همچنین هدفون هوکو از فناوری های A2DP.AVRCP.HSP.HFP پشتیبانی می کند.

فروشگاه رما , نماینده هوکو – رسمی

جهت مشاهده تنوع کالایی موجود در برند hoco روی این لینک کلیک کنید
وبسایت رسمی برند هوکو

 

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدست بلوتوث هوکو W23”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

هوکو - hoco.

برند هوکو (hoco)

هوکو (hoco) با استراتژی و شعار “ساخت محصولاتی که شما عاشقش خواهید شد” توانسته سهم بزرگی از بازار لوازم جانبی را در اختیار بگیرد. محصولات هوکو هم اکنون در بیش از 50 کشور جهان به فروش می رسد. تنوع کالایی بالا در کنار کیفیت خوب ساخت و قیمت معقول باعث شده تا در بازار ایران هم برند Hoco به برندی قابل اطمینان و محبوب تبدیل شود.

درباره برند هوکو

در سال 2009 کمپانی بزرگ چینی هوکو در هنگ کنگ آغاز به کار کرد و با سرعتی بسیار باور نکردنی محبوبیت بسیار زیادی به عنوان یک تولید کننده لوازم جانبی موبایل در سرتاسر جهان پیدا کرد. هوکو با تولید محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت های مناسب با ظاهر و اندازه هایی که شدت در نظر مهندسین طراح این شرکت قرار گرفته اند توانست بخش عظیمی از بازار لوازم جانبی موبایل را در اختیار بگیرد.

فروشگاه رما - 099.ir نمایندگی رسمی محصولات هوکو

فروشگاه رما از سال 1397 موفق به کسب نمایندگی رسمی پخش عمده محصولات هوکو گردید . دایره تنوع محصولات موجود خوکو در فروشگاه رما - 099.ir به عنوان نماینده هوکو بسیار گسترده بوده و تقریلا تمامی دسته های محصولات هوکو موجود میباشد . تمامی کالاهای برند hoco دارای گارانتی تعویض شرکتی بوده و با خیالی اسوده از بابت خدمات پس از فروش و گارانتی به خرید و استفاده از محصولات هوکو بپردازید

محصولات Hoco

هوکو سبد کالایی متنوعی به بازار عرضه کرده و همواره تلاش می کند تنوع بیشتری در محصولات خود ایجاد کند. این موضوع موجب می شود با هر بودجه ای بتوانید محصولی خوش ساخت از هوکو برای خود بیابید. عمده تولیدات این برند شامل موارد زیر می شوند:

  • کابل موبایل (آیفون لایتنینگ، میکرو یو اس بی، تایپ سی)
  • شارژر (دیواری، فندکی، وایرلس)
  • پاوربانک
  • کابل HDMI
  • هولدر گوشی
  • هدفون
  • هندزفری سیم دار، بلوتوثی (ایرپاد، ایرباد، گردنی)
  • اسپیکر
  • و …

گارانتی محصولات هوکو

محصولات هوکو جزو اجناس با کیفیت ساخت بسیار بالای بازار ایران محسوب می شوند. اما در کالاهای الکترونیکی (حتی در بهترین برندها) هم احتمال خرابی یا درست کار نکردن محصول وجود دارد. شرکت پژواک رایانه فرداد به عنوان نماینده رسمی خدمات پس از فروش محصولات هوکو در ایران شناخته می شود. شرکتی که بدون اغراق یکی از بهترین خدمات گارانتی را ارائه میدهد و طی چندین سال سابقه همکاری تجربه حتی یک مورد نارضایتی مشتری از شرکت پژواک رایانه فراداد نداشته ایم .